Selamünaleyküm, bebeğim 4 aylık ve uyku gerilemesi sendromu yaşadık onun üzerine birde hasta oldu. Önceden yanına yatardım ve kendiliğinden uyurdu. Şimdi ise hiç bişeyi kabul etmiyerek sadece bebek arabasında uyuyor. Yardımcı olur musunuz çok şey izledim okudum ama olmadı. Eksisi gibi yapıyorum ağlama krizine giriyor.