Mimomom Bebiş 13 aylık ben son4-5 aydır sadece sabah karşı aşır bir sırt bel ağrısıyla uyanıyorum. uyanıp hareket edince geçiyor. Benim gibi olan varmı?
Klnccc Mimomom benimde aynı şekilde özellikle sırt üstü uyumuşsam hareket edemiyorum zorla uyanıyorum kalkınca da geçiyor ağrısı bel ağrısından çok böbreklerime doğru bütün içim ağırıyor
Hzlkdn Mimomom benimde aynı şekilde sezeryan oldum ondan sonra oldu her sabah sıcak su torbası koyuyorum belime öyle rahatlıyor
Nisan12 Mimomom valla bende öyle oluyorum hareket edemiyorum ilk yataktan çıkarken 🤦 sonra psikolojik olarak korona mı olduk ki diyorum öyle değişik bır ağrı 🙈