Arastryk21 Az önce komşuma 5 lira verdim 3 tane küçük patkican al dedim gidip aldı fişi bile getirdi inamadim 11 lira tutmuş Allah’ım yardım et
Balkizlarim Arastryk21 Patlıcan 🍆 gibi mor oluyoruz artık pazara çıkmak için 5 i bekliyorum resmen 🤦🤦👌uçtu fiyatlar elimi neye atsam aman sonra alırım diyorum ama mecbur alınıyor yine bir şekilde 🙊
Deletedmom_73 Arastryk21 Bizim mahallede manavda salatalık 12 🤣 eşim salatalık domates patates aldı toplam tutar 36 tutmuş 🤭
Egeninannesi34 Arastryk21 şaka bi yana gerçekten her şey o kadar pahalı ki. Markete gitmeye korkar olduk. Bim, a101 ve şokda eski fiyatların 2 katı var resmen.
Cookie Kışın çok pahalı oluyor , ben her yaz dondurucuyu sebzeyle doldururum kışın o kadar para veremem
Arastryk21 Cookie ya bende yaparım ama eşyalı eve geldik eşimin işi den dokayo dolabimiz nicik ondan yapmadım sadece kurutun
Gamzebicer Arastryk21 sen 11 lira vermişsin ben 4 tane muza 22 tl verdim geri de bırakamadım içim yandı
BugsBunnyy Arastryk21 patlican bu mevsimde yememek lazim mevsiminde olan seylerde pahali orasi ayri ama
Arastryk21 BugsBunnyy İste ne yapalım bizimde can canımız karniyalik çekti yapım dedim 😂😂ama pişman oldum
Elifaydn BugsBunnyy öyle haklısınız ama top kadar karnabahara da 10 TL verdim dün 2 tane kabağa 7 TL verdim . Mandalina kilo 7-8 bunlar mevsiminde olan şeyler 😥
E_idil_kus Arastryk21 bende geçen küçük boy 4 tane aldım 24 tlydi bıraktım 3 tane salatalıkta 9 tlydi 🤦♀️