Kızlar bebeğim şu an 2 buçuk aylık ve 1 aylıktı başladı elini ağzına goturmeler ağzının salyaları akması falan ama 2 aylık olduğunda salyaları ve eli ağza götürmeleri arttı ve hatta elini ağzında götürüp midesini bile bulandiriyo şu aralar emzirirkende çok zorlaniyorum aklima geldi ama çok erken yok canım dedim abim bu gün ağlarken altta dis gibi beyaz çıkıntı gördüğünü söyledi 2 çocuğu var onunda ben elimi yıkayıp ağzına surttugumde bisey hissetmedim sonra ablam geldi oda baktı ve sertlik hissettiğini söyledi olabilirmi acaba daha 11 haftalik böyle erken çıkaran oldumu ve ilk altta mi patliyor ve tamamen spatlmasi nekadar suruyo bu gün iyice huzursuzlandi