Kızım sallanarak uyuyan bir bebek.Ama öyle bağımlısı gibi sallanan bir bebek değil.Geceleri uyuttuktan sonra sadece emmek için kalkan ve yatağında uyuyan bir bebekti.Gel gelelim işler 8 gün önce değişti.Geceleri 10 dl bir uyanıyor ve hep sallanmak istiyor hatta bazen sallasam dahi yeterli gelmiyor.Damaklarda şişlik oluşmuş diş diye düşünüyoruz yarın doktora gidicez.Lakin sizce bu durum eskiye döner mi Yoksa kalıcı birşey mi Ya