Mertela_32 Kanguru olarak ne önerirsiniz hanımlar 3 aylık oğlum sürekli kucak istiyor inşallah rahat ederiz
papatyaannee Mertela_32 bizde chicco var çok rahatız m oturuşlu çok kaliteli yenidoğandan itibaren kullanılıyor
a_burcu_bur Elisamn internetten baktım da fiyatına. Baya pahalı 🤦🏻♀️ İkinci elinin bu kadara satılması normal 😊 ama ben 50-100lük bişey alırım heralde 😂
Elisamn a_burcu_bur evet çünkü uluslararası kalça cikikligi olmaması için lisanslı bir ürün 🙂 o yüzden pahalı . Bende hep evde ve dışarıda kullandım kucakci idi benimki de .. hayatını kurtarır kanguru canım al bir tane
a_burcu_bur Elisamn valla bakıp duruyorum da hâlâ kararsızım. Solomombaby vardı, ben de onu sattım 🤦🏻♀️ nası bişey almalıyım bilemedim. Evdeki hesap da çarşıya uymuyo. Sizinki iyiymiş yoksa 😊
Elisamn a_burcu_bur öyle tabiki Burcu hanım ama ben çok araştırmıştım. Bana kalsa yine babybjorn derim. Hem sırt hem bel desteği var . Bu da çok önemli . Tabi bütçe neye el verirse 🙂 siz de bir arastirin