busbll Merhaba güzel anneler 2 yaş 12 günlük oğlum var bugün bacağında kıllanma olduğunu gördüm normal mi sizce 1 haftadır uyku sorunu yüzünden baybay night damla kullanıyoruz o yapmış olabilir mi https://resimyukle.io/r/e7fr3wJEpb
Ghunsunshine Bizimkinde kollarında vardı lanugo tüylerinden tek tük kalan uzamıştır oda 1 - 2 aya dökülür kabak oluyorlar saçlardan başlayarak
MelekSubasi busbll hanımefendi bebeklik dönemi ile karıştırdı sanırım🙈 Bi endokrin bölümüne gösterin derim.
Ghunsunshine MelekSubasi evet insanlık hali 2 aylık okumuşum paça dan çocuk çekiştirince okadar anladım okuduğumu ✋🙂
MelekSubasi Ghunsunshine Olabilir tabi çocuklu insanlarız çok normal yalnız post sahibi bir şey varsa erken önlem alsın diye dedim🌺
Ghunsunshine MelekSubasi kullanıcı adınız çok hoş mizahi bir yaklaşim olmuş insana tebessüm ettiriyor:)