Cansuukoosee RuyasMom tabikiiiii ben 6.aydan sonra başladım bütün çırbalarına yemekleerine kattım hatta buzdolanda dondurup..
ikiprensannesii2 İlk başlangıçta 2 küp falan koyuyordum arttıra arttıra yaptım hep daha lezzetli oluyor ☺️ Kalanı buzluğa atabilirsiniz. Ben sadece oğluma kaynatıp atıyorum buzluğa