Merhaba , ben 6 ay önce sezeryan doğum yaptım şu an adet gecikmem var ancak doğumdan en az 2 yıl geçmesini tavsiye ediyorlar hamile kalmak için.. doğurupta bu kadar kısa bir sürede hamile kalıp tekrar doğuranlar varmı riskleri zorlukları neler? Teşekkürler