Kızlar dün kalça çıkıklığı testine gittik doktorumuz farklı bi ultrason daha istemiş organlarına bakıldı böbreklerinde kum çıktı mama mı kullanıyorsunuz dediler sezeryanla doğum yaptım ilk haftalar hiç sütüm olmadı mecbur mama kullandım 3. Haftadan sonra azaltmaya başladım bu arada süt olmasada emzirdim 1 aylıkken tamamen bıraktım çok şükür sütüm gelmeye başladı doktor 2 ay sonra kontrole gel dedi böyle bişey yaşayan oldumu doktor eşime mama kullanan bebeklerde oluyor genelde demiş çok iyi çalkalanması gerekiyor demiş şuan kendimi suçlu hissediyorum bilerek mama vermedim ama nasıl geçecek de bilmiyorum 😔😔