Kızlar bebeğim 8 aylık kilosu 6.750 boyu 66cm anne babası olarak bizler uzun sayılırız eşim 1.85 ben 1.70’im doğduğundan beri emziriyorum mama almadı ama hep kilosu ve boyu alt sınırdaydı götürmediğim doktor kalmadı hepsi normal diyo kıyaslamak yanlış biliyorum ama elimde değil ablamın 2 aylık bebeği var maşallah ama kızımla aynı boyda sürekli ağlamaktan bişey yapamamaktan yetememekten çok yoruldum ne yapmam lazım bilmiyorum nolur bişey söyleyin çıldırmak üzereyim