Ayaxi Bebeğim doğduğundan beri kolikti şuan 4 ay bitti ama hala gaz şikayetlerimiz devam ediyor. Gündüzleri gaz yüzünden ememediği oluyor sanki karnını sıkıştırıyor. Emzirme ikimiz içinde işkence gibi geçiyor. Aynı durumu yaşayan var mı
ZeynepEdis Ayaxi bende aynı durumdayım 50 gunluk gazdan dolayı emzirmek işkence oluyor aglıo memeyı tırmalıyor nası sancı gırıosa kıyamam. Nursa Harvey verdı doktorumuz 5 gundur kullanıyorum ıse yaramıo gıbı ama bi care kullanıyorum 😞
Ayaxi ZeynepEdis off çok zor valla bende biogaia ve sab simplex veriyorum ama tam olarak geçmiyor birde nurse harveys sipariş ettim onu deneyeceğim çok yıprattı beni bu süreç
ZeynepEdis Ayaxi Tam gecme dıye bir sey olmaz bence ne yaparsak yapalım cok arastırdım genelde yorumlarda tam gectı dıyenı gormedım. 1 2 yasına kadar cektık diyen var ondan korkuyorum