deryatatar0 Dört yaşındaki oğlum bir haftadır çok kötü öksürüyor ilaç da verdim ama geçmedi bu grip salgin var sanırım evde doğal yöntemle yapıp vereceğim şeyler varsa önerir misiniz ?
sarmaliklahana deryatatar0 benım bebeğim 3.5 aylık 1 ay önce bir öksürmeye başladı. Hemen mendil ısıtıp koydum gece yatarken göğsüne kısa sürede geçti şükür. Ama sizinki büyükmüş bilemedim 🙄🤷
Olric11 deryatatar0 keçiboynuzu pekmezi ve tereyağ ılıtıp içirin. birde zeytinyağını bıraz ısıtıp sırtına sürün temiz ve ütü ile ısıtılmış havlu ile sarın iki güne öksürüğü alır geçmiş olsun
MerveAkty deryatatar0 öksürükte uyumadan önce ayakaltına viks sürüp çorap giydirmek etkili yöntem diye biliyorum
Bozzzzy deryatatar0 siyah turpun için kaşıkla oyun alt tarafını kürdan veya iğne yardımıyla delin ne kadar küçük delik o kadar iyi içine bal doldurup altına bardak koyun üzerini kapatın bal süzülene kadar bekleyin