Seda2929 Kizlar smdi dişçiden çıktım. 4 aylık oğlum var doktor emzirme dedi bir kaç saat sonra emzir dedi sütunu sağ sonra emzir dedi bı de. Sizin başınıza böle bı şey geldi mi? Ve ne yaptınız ?
Olric11 Seda2929 evet bende emzirdiğim dönem zorunlu dişçiye gitmiştim kanal tedavisi yapıldı iki saat sonra sütünü sağ daha sonra emzire bilirsin demişti şükür birşey olmamıştı
BarlasMomm Seda2929 bende kanal tedavisi oldum 2 saat sonra sutumu sagdim döktüm sonra emzirdim. Ay dün sormussunuz yeni gordüm postu
Seda2929 BarlasMomm Aynen geçti 😌 emziriyorum şimdi de bir şey sorcam kanal tedavisi sonrası sizde de mide bulantısı baş dönmesi titreme yaptı mı?
Seda2929 BarlasMomm Bana dedi doktor mide bulantısı yapar diye ama tansiyonum falan da düştü ondan mı acaba diye sordum
Gnssn Bende yaptırdım ama bana öyle bişey demedi normal emzirdim yanlış bişey mi yapmışım acaba 😕 emzirdigimi de biliyodu hamileyken de yaptırmıştım kullandigim ilaçlar ona göre demişti ama
Seda2929 Gnssn Keşke sagsaydiniz, sonuçta damar yolu iğne vuruluyor süte geçiyor yapılan işlemler. Bende kiizmda 7 aylıkken zar zor izinlerle yaptırmıştım yine çok zordu işlem oldukça karnımda savaş veriyordu resmen
BarlasMomm Seda2929 aa benim doktora da ben sordum agri fln yapar mi diye oda hic birsey yapmaz dedi gercktnde oyle oldu acaba size farkli bir ilac fln mi sürdü yada igne yapti. Esimde benimle beraber kanal tedavjsi oldu ondada hic birsey yapmadi
BarlasMomm Seda2929 aa ben bir dis icin 2 defa gittim kanal tedavisi iki seans olur dedi bizim doktorda😄