Gizemu0109 Merhabalar hiç kendinizi bu konuda suçlamayın ve daraltmayın bebeğinizi alın dışarı çıkın temiz hava çok iyi gelecektir hem size hem bebeğe benim bebeğim de 4 aylık Ve biz on günlüktü dışarıya çıktık kahvaltılara gittik ve devamlı dışarıdaydım gezdim tozdum aynı zamanda emziriyordum ama şu an emdiremiyorum çünkü sütüm kesildi mama dan devam ediyoruz Evet kişisel bakıma gelirsek de zaman zaman bizler bebeklerimize baktığımız için ve evle ilgilendiğiniz için kendimize vakit ayıramıyoruz ben de aynı durumdayım saçlarım bile bembeyaz oldu Bir süre böyle devam edeceğiz iyi günler dilerim .