Mevadad neden bu kadar katı yorum yapıyorsunuz “yazık” falan . Anneler hata yapamazmı ki buna hata dememek lazım. Zaten annelik bu kadar emek isteyen bir şeyken herkes herşeyden sizi sorumlu tutarken bir anne bir anneye böyle kınar gibi yorum yapmamalı