Kızlar oğlum yeni 13 aylık oldu. Gece uyanıp (bir sıkıntısı olduğu için değil) çığlık atarak ağlamaya başladı. Yataktan çıkarınca oyun oynamak için hemen sustu. Sadece uyumak istemiyor yaşayan var mı? Ve istediği olmayınca çığlık atarak ağlamaya başlıyor. Bu dönem de atak da yok diye biliyorum ama tecrübeli annelerim varsa yazarsa sevinirim.