Oğlum 20 aylık
Güzel annlerim daha önce de burda oğlumun bir kaç hareketi ile alakalı post açmıştım..çoğu kişi da bu çocuk daha ne yapsın ?daha bekliyorsun?çocuk bu..rahat birakin gibi gibi şeyler söyledi..bugün çocuk psikuyatriye gittim..
Oğlum da teker çevirme,kelime azlığı,öfke kontrolsüzlugu gibi gibi şeyler vardır..ve sonuç..doktorun söyledikleri su..çok çok ilgili bir annesiniz herşeyden önce.cocuk çok zeki..fakat ismine bakma,göz teması bunlar kaliteli değil..var bunlar fakat kaliteli değil.otizm demiyorum .anlamasi,algısı,ortak ilgi vs vs bunlar çok çok iyi.fakat AZ RİSK grubunanalmak zorundayım sizi ..birşey isterken elimi çekip götürüyor ..bu yanlış bunu duzeltmemiz lazım .birşey istediğinde göz hizasına inip konuşun..TV TELEFON kesinlikle hayatınızdan çıkarın dedi..telefon ile yemek yiyor hocam dedim.bir süre sonra alışacak telefonsuz yemeye..kesinlikle bırakın dedi.3 kitap önerdi
Bunları kesinlikle alın ve uygulayın
Bol oyun çocuğu tek bırakmayın tek oynamasın dedi..olabildiğince goz hizasına inin.
Sürekli gözlere bakın l.adini gerektiğinde söyleyin .ve bol bol oyun..1 ay sinra kontrol düzelme yoksa 1 ay sonra tekrar kontrol ve yine düzelme yoksa özel eğitim☹️
Birşeyler seziyorsaniz anneler lütfen gidin..benim gibi çevreyi dinlemeyin..
Bu arada acaba 2 yaş sendromu mu hocam dedim .sendrom deyip geçmeyin .erken teşhis iyidir dedi..