Arkadaşlar kızım 20 aylık konuşmaya başladı genellikle derdini anlatıyor, anlıyorum. Ama son 1 aydır çok agresifleşti sinirli yani baya 2 yaş sendromu böyle birşey mi? Sizin bebişler nasıllar bu aylarda birde ağlama bilmeyen çocuk ağlamaya yer arıyor anlamıyorum başka bir sıkıntısı mı var diyorum çözemedim.