nlyoya ben emziği agzına verıorum elimle bir süre tutuyordum bogacak sekilde e değil tabiii kontrollü. Şimdi kendisi alıyor özellikle uyuyacahı zaman.
İlk zmanalar benım bebeğimde emzik istemedi ama 3. Günden itibaren biberon vardı hayatımızda doktor tavsiyesi mamaya başlamıştık. Suan. 3.5 aylık