Reyna sevdanurrrrr ilk 5 ay prima pure kullandım sonra premium care geçtim 13 aydır da bunu kullanıyorum ikiside bir kere bile sızma taşma pişik yapmadı
Ceren_301121 sevdanurrrrr sleepy kullanıyorum ama bitince hemen degiştirecegim yavrum her uyandığında üstü sırılsıklam oluyor aşırı derecede sızdırıyor
ard_ary_1308 sevdanurrrrr prima piremium care🤞 Pişik kremine ihtiyaç duydurmuyor, sızıntı yapmıyor.. 6 numara kullanıyoruz ve sonrası yok 😞 kara kara düşünüyorum daha sonra neye geçiş yapıcaz diye🙃
kuzey-21 sevdanurrrrr bende sleepy kullanıyordum ama hem cırtlarında hem de bezin kendisinde değişiklikler var çok incelmiş. Banada bez tavsiyesinde bulunun güzel pişik yapmayan
Yigiit_efeninn_annesi sevdanurrrrr İlk sleepy kullandım sonra canbebeye geçtim şimdi de önlem kullanıyorum çok memnunum canbebe pişik yaptı bizde
sarmaliklahana sevdanurrrrr Sleppy kullanıyorum ama gooon da kullandım gooon daha iyi diğer bezlere göre geniş ve uzun. Stok yaptıgın için sleppy devam suan 🤭
ofkelisirin sevdanurrrrr can bebe kullandım o da güzeldi ama şu an baby turco doğadan kullanıyoruz memnunumm
UraSsmom sevdanurrrrr 2 oğluma da Molfix kullanıyorum. Büyüğe gündüz bebem natural gece Molfix kullanıyorum sadece