Yelda35 Cheddar aaa ama çok iyi zam yapmıştı asgari ücrete….. daha yeni başladık simit yani bizim deyimimizle gevrek 3 TL
Olric11 Yelda35 sigara kullanmıyorum ama sanırım irade ile alakalı eşim 10 yıl kullanmış tek bir gecede bırakıcam demiş 4 yıldır kullanmıyor görünce midesi bulanıyor. Allah yardım etsin zam zam zam
Zeyneptoprak Olric11 evde içmeyen biri olunca bırakmak daha kolay bende bırakmıştım hamileyken 3 sene içmedim gorumcemler geldi onlar kullanıyo bizde kaliyolar onlar içinde bende 1 2 derken başladım yine 😥
Zeyneptoprak Turuncukafa15- bizde ailecek ekmek yemiyoruz beyaz ekmek zararlı zaten ekmeğe de zam gelsin herkes bıraksin gözüyle de bakmıyoruz ama 😅
Zeyneptoprak Yelda35 sabah zamsız 3 paket aldım almakmi yoksa bırakmak mi daha zor paket bitince karar vercem 10 gün 15 gün idare eder onlar beni 😅
larensmom Valla zamlara inat bırakmıyoruz 😂 tütüne döndüm bakalim ne kadar dayancam bikac gündür paket almadım ama her sene zamda tutun deniyorum sonra amannnn zengin fakir ayrılsın diyip yine paket hahahha😂😂
UraSsmom Ben bıraktıktan sonra zamlara mutlu oluyorum şahsen 😂 Winston light 13 liraydı ben bıraktığımda, zamlandıkça oh be İyiki bırakmışım diye motive oluyorum özür dilerim hahaha 😂😂