Esradan canım doktorum bana şu şekilde açıkladı 3 türlü kendini gösteriyormuş alerji. 1. Ciltte ,2. Bağırsak tepkili, 3. De en risklisi boğazı falan şişip nefes alamıyorum. Bizimkisi bağırsak tepkili kakasından kan geldi. Ama bunların ikisi ya da hepsi bi arada oluyor mu bilmiyorum. Diyete başladıysan mama kullanıyorsa onu da değiştirmen lazım tükettiğin tüm ürünlerde süt süt ürünü eser miktarda dahi olmaması lazım