Hanımlar merhaba 3 yasinda bir oglum var surekli sol burnu kaniyor özelikle sinirlendigi ve agladigi zamanlar hemen hemen her ay en az 1 kere olur doktor önemli birsey yok diyor ve eve gönderiyor 🤦♀️ama bu hep boylemi olucak anlamiyorum kac defadir gittigimiz bir doktor vardi bende doktoru degistirme karari aldim baska yerden randevu aldim bekliyorim daha once bu durumu yasiyan varmi neler yaptiniz bilgi verirmisniz .. ( sadece sol burun deligi kaniyor )