Freemoom Selam kızlar bebeğim 6 aylık göz muayenesi için doktora gittik. Bir gözü 2 numara çıktı, doktor ilerde gözlük kullanabilir ya da bir yaşına kadar geçer dedi başına gelen var mı? Morelim çok bozuldu😢