Merhaba anneler dün akşamdan beri hastayım bogazim sismis öksürüyorum hafif agriyor da hangi çay geçirir ne yapsam geçer yarın biontech Asım vardı 2. Doz olamam galiba dimi ateş halsizlik yok da sadece bogsz agrisi ve öksürük var üşüttüm gece ondan oldu 😭