Bebeğim 11 aylık gece sürekli kalkardı emer geri yatardı sürekli emmekten göğüslerim yara olmuştu artık kesmem gerekti gece yatinca emzirdim kalktığında gel su verdim ilk 2 gün zordu evet ama dun ilk kez 1 defa kalktı uzun zaman sonra uyudum sabahda 7 de uyandı ikimizde mutlu uyandık 😊