Funda2735 Gaz değil merak etmeyin iki ay önce sezaryen oldum bu ikinci regl olacak dün başladı regl rahim midir rahmi mi ayy bi tırstım bebek yeni hareketlenir ya onun gibi
Wolverine Funda2735 😂 Rahmi hahahahha Rahim toparlanirken böyle kasılma, nabız atımı gibi oluyo. Ben de de olmuştu normal 🙋🏻♀️
MerveAkty Funda2735 doğumdan 4 ay sonra kız icimde garip bi his var hamileymisim gibi hâlâ dedim 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 5 aylık oldu da yanımda yatıyor 🤣🤣
MerveAkty Funda2735 biri 17 aylık biri 5 aylık ellerinden öper 🤣🤣 ama sen adet olmuşsun seninki rahim toplaniyodur
Funda2735 MerveAkty ikinci oldu valla hamdolsun ay inşallah rahimdir 😂maşallah bu arada öpüyorum kyzucukları 😍😍