fairytaleofthestars Ne durumdasınız? Bizim gaz sancılarımız aldı başını gidiyor ,odadan benim çıktığımı anlıyor sanki uyuyan çocuk uyanıp ağlamaya başlıyor öyleki eve bebek arabasını çıkarttım nereye gidersem onu da götürüyorum 😂😂
Hatay31 fairytaleofthestars 2aylık kızım gün içinde yarım saati geçmiyor uykusu belki daha da az sizinde öyle mi
Mujdedag fairytaleofthestars 42 gunluguz bizde de reflu sorunu var surekli yedigimizi hemen cikariyoruz 😑😑😑
fairytaleofthestars Hatay31 ay evet ev işi yemekten hiçbirini yapamıyorum çok gazı var sancısı oluyor uykudan uyandırıyor yavrumu
Kikiriki Hatay31 Bizde çok şiddetli gaz ağrısı çektik çok şükür sabah öğle akşam samp simplex kullandım öğle akşam arası biogaia ikisini de kullanınca çok azaldı sancılarımz bı deneyin ki bizim doktorumuz bile şaşırıyordu gazimiza
fairytaleofthestars Mujdedag of biz de arada bu durumu yaşıyoruz emzirdikten sonra bezini almaya korkuyorum kusarmdiye yatınca
Hatay31 Kikiriki valla zinco kullanıyoruz oda işe yaramıyor gibi ne yiyeceğimi şaşırdım yediğimden oluyor desem ne zamana biter bu sancılar🤦♀️
Kikiriki Hatay31 mutlaka alın kullanın ben ilk önce colinox kullandım sovra metsil ama asla fayda etmedi bu ikisi şükür en aza indirdi