Lavinia_21 Eşim bebeğimin ağzına d vitaminini sıkarken gelmediğini düşünüp peş peşe sıkmış günde 1 fıs sıkmamız gerekirken 6-7 kez sıkmış olduk çok fazla oldu yanlışlıkla bişey olur mu bebeğim 6 aylık
Lavinia_21 MelekSubasi ya gerçekten bişey olmaz dimi üzerinde ilaç değildir takviye gıdadır yazıyor ama korkuyorum
MelekSubasi Lavinia_21 hayır bende bir ara yanlış kullanmışım bir şey olmadı zaten sadece 1 sefer yanlış verilmiş.