anneler lütfen daha fazla evham yaptırmadan bişeyler danışmak istiyorum kızım 2500doğdu ilk ay 1kg aldı ikinci ay 800 gr kolikti meme reddi yaşadık biberon reddi beslenme sıkıntısı üç ay sonunda alerji farkettik süt ürünleri diyetteyim hiçbi mama sevmedi denedik alerji mamasıda dahil sütümü sağarak beslemeye çalılıyorum şuan 5.500 biraz zayıf ayda 600gr civarı alıyor doktorumuz cok kötü değil dedi ama zayıf bebek 3saatte 120 ml yiyor anca daha erken denedim ittiriyo istemiyo sizce yapılck bşka bişy varmı bütün testleri yaptrdım cok doktr gezdim iyi hamdolsun çok şükür sağlığı sadece zayıf buarada ben evhamlı biriyim nolur yorum yaparken biraz hassasım şimdiden teşekkür anneler