Tekmiyim bir sorunmu var merak ediyorum bebeğim baştan berı kolay bi bebek değildi zaten benle oynarken bir problem yok yüz üstü veya tek vakit geçirmesi için bıraktığımda hemen mızmızlanıyor özellikle yüz üstünde durduğunda sinirleniyor hırsmı yapıyor anlamadım ilk bebeğim olduğu içinde normalmı degılmı neden olur bılen annelere sormak istedim istemediği birşey yapıldığında aşırı ağlıyor telefon kablo priz zararlı olduğu için yanaşsın istemiyorum ama onu çekiyor resmen yanlış birşey mı yapıyorum napmam lazım bilemiyorum