Bebeğimi ne zaman anneme ya da kaynanama bıraksam bi kaç saatliğine çok huzursuz oluyor. Asla durmuyor sürekli bi ağlama modunda. Sütümü sağıp gidiyorum dışarda işlerim oluyo mecburen ki iki haftaya işe başlıcam hem alıştırma olsun diyorum ama herkes seferber oluyo ağlamasın diye yine de durmuyormuş. Ben gelince de uyumuyo kucağımdan inmiyor. Uyusa bile birden uyanıp bana bakıyor sonra geri dalıyor. Yani benim gideceğimin korkusunu yaşamak için küçük gibi geliyor bana tesadüf müdür yoksa beni mi arıyor sizce. Normalde de çok ağlayan bi bebek olduğu için anlayamıyorum. Ben varken sadece bi rahatsızlığı varsa ya da özellikle uykusu varsa ağlar. Uykuya geçerken akşam çok ağlar. Ben yeğenlerime hep baktım ama böyle bebek daha görmedim. Karşımda büyük adam varmış gibi sanki 😂