9 aylık oldu hâla ek gıda düzeni oluşturamadım çünkü oğlum doğru düzgün hiç birşey yemiyor 😔 sabah bebe bisküvisine yumurta sarısı labne pekmez yapıyorum öğlen yoğurt uyandıktan sonra meyve akşam yediklerimizden canı isterse vermeye çalışıyorum akşam sebze çorbası yemezse muhallebi veriyorum tabi bunlardan 5 kaşık yerse ne âla herşey çöpe gidiyor sadece emmek istiyor geceleri sık sık uyanıyor aç olduğu için Allah aşkına vermediğim şey kalmadı ne yapayım ben bu çocuğa aç olduğu besbelli ama yok yemiyor dişten dolayı diycem ama hiç mi yemez bir insan ya vallahi kafayı yiycem daha bu ay anca 8 kilo oldu iştahsız bebeği olup şunu verdim çok sevdi diyeceğiniz bir şey varmı