Annakarenina_19 Merhaba 3 gün önce doğum yaptım ilk bebeğim taze anneyim Normal dogum yapacaktım bebeğim miyadini doldurdu doktirum tehlikeye atmamak için suni sancı ile başlattı doğumu ama 7 saatte 1 cm açıldı anca sonra sezaryene alındım Günlerce uyumadım aç kaldım vs sütüm az geliyor üzülüyorum mama takviyesi yapıyoruz ne yapabilirim artsın diye bir de çok acıyor emdikçe ucu zor dayaniyorum neden öyle oluyor Tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim
kubraanne Annakarenina_19 Hayırlı olsun 🌸 Burada bircok konuda yardım alırsın rahat ol. Yeni dogum yapmis oldugun icin hersey cok hassas suan senin icin ama gecicek merak etme hersey rayina oturacak. Gögüş yaralari icin lansinoh gögüs ucu kremi var ben kullandim cok iyi dayanamadigim zaman göğsümü sıcak su dolu bir kaba sokup bekletiyordum rahatlıyordu süt gelmesi icinde bol bol su iç güzel beslen ve mümkünse dinlen güzel günler dilerim..🌼❤
lgsya Annakarenina_19 hayırlı olsun 🍀 yorucu ama bir okadarda guzel bu hayata hoşgeldin☺️ Oncelıkle sütün için bol bol su iç günlük 2 3 lıtre . Tahin helvası fovarım 👌🏻 Ben ılk 6 ay sadece tahın helvası yedım . Incır suyu dereotu da fovarım ama tahin helvası bunları geçer☺️☺️ Meme ucun ıcınde bebegının ıyıce kavramasını saglayabılırsın yada emdıkten sonra kremler oluyor onlardan surebılırsın . Birde fırsat buldukca dınlemelısın ☺️ Tekrardan hayırlı olsun
Filiz4545 Annakarenina_19 giit bestlak damla al valla ben kullanıyorum oh cokda güzel su da içiyorum ceviz yiyorum sütüm geliyor öyle yap hiç bir zararo yok asla korkma rahat edersin
Visnelivotka Annakarenina_19 Hoşgeldin 🥰 Zamanla acın dinecek merak etme emdikçe bebeğin göğsün alışacak. Ben migrostan emziren annelere özel sallama çay var onu aldım süt attırıcı tavsiye ederim . 🌸
Annakarenina_19 kubraanne çok teşekkür ederim🙏😇 krem aldım bugün sürüyorum sürdükten sonra orayı emmesinde sıkıntı olmuyor değil mi