sebnem Kendim için kullanmaya başladım ama kızım 3.5 yaşında onda da başlamak istiyorum baya etkili diyorlar küçükken kullanılan büyük kişiler baya az tüyü olduğu söyleniyor. Ne şekilde sürülmeli bileniniz var mı şuan kullanan çocuğu için