elalina normalde 1.5 saat uyanık kalıp 1.5 saat uyuması gerek. 30 dk uyuduğu için 30 dk da uykusu geliyordur. Huzurlu mutluysa sende memnunsan sıkıntı yok. Şuan benimki de 4.5 aylık. 30. Dk uyanıyor sallayarak devam ettiriyorum çünkü uyumazsa huzursuz oluyo. 1-1.5 saat uyuyup bi o kadar da uyanık kalıyo, gece de bizim doktorumuz 3. Aydan beri 5 saati geçirme diyo. O yüzden 2 kez emziriyorum. Ama kimisi de elleme uyanır acıkınca diyo.