Merhaba anneler bebeğim 8 ay 21 günlük desteksiz kendi kendine uyumaya başladı geceleri gündüzleri çok güzel uyuyordu son 4 gündür gece gündüz uykuya öyle çok direniyor ki gece uyanıp yatağın içinde oturuyor ağlayıp duruyor asla sakinlesmiyor emzik kesinlikle istemiyor 1 saat Aralıksiz ağlıyor beni ittiriyor gündüz de aynı şekilde ne yapacağımı şaşırdım ağlamaktan helak oldu çocuk bende çok yıpranmış durumdayım bizim gibi olup çözüm bulan sebebini bilen var mı acaba