Annis-ogul BoyMomm yürümeye başlamadan ayakkabı alma cnm.gelisimi için cok önemli ayak şeklini bile bozuyor .doktorum yürümediğini zamanlar kesinlikle wyakkabi patik çorap giydirme kasmasin demisti
eceunverkanra BoyMomm Vicco aldik 20numara deneyerek almistim 20 numara biraz buyuk olmustu ama kalin corapla ayagindan cikmadi. Bir de yurumeye basladigi zaman almistik biz 13aylikti o zaman☺️Bence erken ama siz bilirsiniz tabi🌸