makbulebarak47 Kızlar merhaba oğlum 14 aylık çok güzel yürüyor desteksiz maşallah koşuyor yani hiç emeklemedi takıldığım nokta düştüğü zaman kendi kalmıyor ya da bir yerden tutunup kalmak istiyor çok çabalamıyor hemen ağlıyor bizim kaldırmamızı istiyor bu konuda yapabileceğim bir şey var mı?
Cheddar makbulebarak47 öğrenecek zamanla teşvik etmeye çalışın kendi kalkması için. Benim kızda tutunmadan kalkmayı yürümeden sonra öğrenmişti
Aybersa makbulebarak47 zamanla alışacak, kendi kendine çabalamasina fırsat verin ,biraz gerginlesecek ağlayacak zamanla kalkacak, normal süreçler ,kendini bulmasına faydalı olun ,az sabırlı olup kendi hareket kabiliyetini farketmedim sağlayın 😍
Rmyhmza makbulebarak47 merhaba ya emeklemedi hc dedınz dıkkat ımı cektı bnmde bebegım 14te 10aylık olcak emeklemıyor yurumede hala yok tabi sizin dedıgınz gbı düştümü cok aglıyor kalkıyor ama cok zor düşüp duruyor hep bnde korkmaya başladm cok gucsz gbı bide bişey sorcktm poposuyla damı emeklemedi bzmki popo ustu gıdyor buda emekleme ceşidi diyorlar inşallah bnm bebegım de yürür ya 🤲❤️🤗
makbulebarak47 Elini yere koyup poposunu kaldırmaya çalışıyor ama olmayınca çok ağlıyor sinirleniyor üzülüyorum bi süre kaldırmamaya çalışıyorum ama yok kalkmıyor
makbulebarak47 GiybetReis sandalyeye tabureye ve ya bize tutunup kalkıyor ondan yana sıkıntı yok ama kendi kendine kalkamıyor tutunmadan erken. I bilmiyorum
MeryeminAnnsi makbulebarak47 her bebegin gelisimi farkli cok da buyuk degil kendi kendine kalkabilse kalkardi bagimsizlasmaya merakli bebeler
GiybetReis makbulebarak47 yukardan bi oyuncak sallasanız. Mesela bi oklovaya baglayıp. Yukarı kalkıp tutmaya calıssa etrafında tutunacak bir şey olmadan.
makbulebarak47 Rmyhmza merhaba hayır bizimki emeklemenin hiçbir çeşidini yapmadı hep yürümeye hevesliydi çekyata tutunup ayakta durmaya çok severdi doğum gününden 2 gün sonra da hemen yürüdü