Açık 5Lt süt aldım.
Kaynattım, kaynarken ocakta devamlı karıştırdım. Taşmaya yakın kıvama geldi altını kıstım yine karıştırdım durmadan karıştırıcaz yani kepçe ile püf noktası bu :) karıştırdıkca daha da köpük olacak. 1 parmak eksilene kadar sütü karıştırın. Ocaktan alın soğumaya bırakın hiç bişekilde karıstırmayın öylece dursun tencerede. Soguduktan sonra buzdolabına agzı acık sekilde koyun tencere ile. Sabah bıcak ile ortadan ıkıye kesip süzgec yardımı ile alın. Ben bundan 500 gr kaymak cıkardım kahvaltılık için. Bazen biriktirdigim oluyor onunlada tereyağ yapıyorum. Belki bilmeyenler vardir diye paylaşım dedim 😊 ilkini aksam digerini sabah çektim

