Oglusm uyuması normal. Çok uyku yapıyo. Ama uyandırıp besleyin. Ihlamur içirin. Çok geçmiş olsun. Bir de kanındaki oksijen miktarı düşerse çok tehlikeli. Aslında hastaneye gidip baktırsanız iyi olur. Ben de evde karantinadayken meğer çok düşüyormuş. Devamlı uyuyordum ve ara ara bayılıyordum.