İştah sorunumuz var 3 aylık olduk 60 cc zor içiyor 2 saatte bir verdiğim halde doktor 1 kutu bize kendi verdi kullan dedi alerjk olanlar kullanıyormuş internette okuduğum kadarıyla kararsz kaldm versem mı diye Alerji belirtti yok sadece sebepsiz ağlıyor doktor neden verdi ki numarası da yok devllette güzel bir doktor ama kafam karıştı