Seliminannesifatma Merhaba anneler. Gençlik zamanında çıkan sivilceleri malesef ki hepimiz patlatmisizdir. Malesef ki izler kaldı yüzümde. Canımı çok sıkıyor bu durum. Sizinde oldu mu böyle sıkıntı bisey kullandınız mi ? Memnun kaldınız mı? Ilaç vs var mi