Zuleyhaaa gümüş kapak kullanın çok iyi bişey kesinlikle yara olmuyor. Sık sık emzirmeye çalışın yenidoğanlarda sarılık riski fazla doymuyor sa da ebelerinize danışarak mama verin, benim sütüm de azdı ilk 3gün içinde bebeğim 600 gr vermiş mama vermediğim çok pişman olmuştum sonra tekrar 2 gün ışın tedavisi almak zorunda kaldık