Kizlar bebegim daha 2 hafta önce iyilesti dpmuz gribi olmustu serumlar ilaclar anca toparladi simdi de hicbiseyi yokken dün sabah bi uyandi ki burnu akiyo sürekli hapşırıyor bugün de gözü burnu su gibi akıyor halsiz iştahsız npim götürüm mi evde napabilirim ya da 17 aylik kızım