Sahraligunler Kızlar bıyıklarimi ağda ila alıyorum bugün yaparken Sonrasında aci hissettim baktığımda agdayla birlikte deride de soyulma var ne sürsem geçer sızlıyor resmen
Hep_mi_uykusuz Sahraligunler Ne iyi gelir bilemem ama agda onermen kararma yapuyo agda ben 3 yildir cozum bulamadim kapkara biyik gibi duruy
kenankaan Sahraligunler ben öyle olunca aloe Vera sürüyordum. Aman dikkat edin bıyıkta ağda yanığı leke bırakabiliyor çok hassas
Sahraligunler Hep_mi_uykusuz aslında hep ip alırdım üç dört defadır ağda kullanıyorum bir daha kullanmam tşk ederim
Sahraligunler Hep_mi_uykusuz aslında hep ip alırdım üç dört defadır ağda kullanıyorum bir daha kullanmam tşk ederim