Merhaba hanımlar🌸 şöyle bi sıkıntı oldu da bi sorayım dedim. Şimdi benim oğlum alerjik bebek ve raporlu mama kullanıyor. Ne dert değdiyse mama depolarında mama yokmuş. Rapor tarihi geldi geçti bile hatta bugün eczaneye bi tane gelicek onu alıcam. Daha önce bi kere de para verip eczaneden mama almak zorunda kalmıştık 255 tlye. İnternetten baktım 65 tlye bile var ama tabiki güvenemedim almadımda. Sorum şu ki daha önce internetten alerjik mama alan var mıdır? Güvenilir olur mu sizce?