Kubracaag Bebeğim 2 aylık 2 gündür hafif hafif oksurdugunu fark ediyorum ateş falan yok hemen doktorada gidip ilaç kullanmak istemiyorum bu kadar küçük bebek için ne gibi doğal yontemlerle gecirebilirim acaba tecrübeli annelerimiz yol gosterebilir mi?
Deletedmom_61 Kubracaag benim bebeğimde de var doktor unuttum ya bişey öksürerek atıyor dedi tabi ciğerlerini dinledi
Eda_serra Kubracaag sarımsağı ezin üstüne zeytin yağı geçicek kadar koyun 24 saat dolapta dursun gece yatarken ayağının altina sürün çorap giydirin sabaha kadar dursun öksürük geçene kadar yapin bunu