Anneler oğluma annem bakıyor. Sabah kahvaltısı genelde bulamaç şeklinde yapıyordu. Eline verince yemiyor kilo alımı da az diye hep bu tarz gittik. Altta 2 dişi çıktı üstte de 4 dişi çıkıyor. Ama sanırım bulamaçtan sıkıldı normal yemeği yiyor ama kahvaltıya gelince istemiyor. Ne yapmalı ? Boğazında kalacak diye endişe ettiğinden eline pek birşey vermek istemiyor. Aşırı panik olduğundan bende birşey diyemiyorum. Daha keyifli hale nasıl getirebiliriz kahvaltıları ?